KOM EN ERVAAR VR-ESCAPE ROOMS ZOALS NOOIT ERVOOR
Ubisoft Escape Games zijn geen videogames. Het zijn levensgrote avonturen die jij en je team zullen beleven alsof je erbij bent. Nooit alleen, als onderdeel van een team, word je de held van de film en ervaar je in totale veiligheidssituaties die veel te gevaarlijk of gewoon onmogelijk zijn om in het echte leven te leven.
In Escape The Lost Pyramid, in 1928, verloren aan de voet van de gigantische piramide van Nebka, moet je een verloren artefact vinden en je weg naar de top van de piramide!
In Beyond Medusa’s Gate, 445 BEC, zul je een epische reis beleven in een Egeïsche kustgrot op zoek naar het verloren schip van de Argonauten.
BESCHIKBARE KAMERS
ESCAPE THE LOST PYRAMID (ASSASSIN’S CREED)
Welkom bij de Animus.
Februari 1928. Een expeditie onder leiding van Sir Beldon Frye verdwijnt ergens op het Sinaï-schiereiland. Een team van vier en een dozijn inheemse dragers. Ze zochten naar de Verloren Piramide van Nebka ... Of beter gezegd "iets" dat daar had moeten zijn. Ze zijn nooit meer gezien.
Met behulp van de simulatie gereconstrueerd uit hun DNA-geheugen, zal uw team zichzelf In de schoenen van de van de ontdekkingsreizigers plaatsen.
Ontdek wat er met de expeditie is gebeurd. En nog belangrijker: vind waar ze naar op zoek waren.
BEYOND MEDUSA’S GATE (ASSASSIN’S CREED)
Welkom bij de Animus.
Griekenland 445 v.Chr. in een tijdperk van welsprekende filosofen, genadeloze goden en doodbelovende orakels. Ergens op het schiereiland Peloponnesos, in een enorme Egeïsche kustgrot, is een oud artefact verborgen. Het zou het legendarische schip van de Argonauten kunnen zijn ...
Met behulp van het Animus-simulatieprogramma en onze database met geregistreerde genetische herinneringen sturen we u terug naar Griekenland. Vind het schip, als het bestaat ...
Price = 30€/hour per person
Trailer + pictures
FAQ
Kan ik misselijk worden van VR?
Geen zorgen! Deze escape rooms zijn zo ontworpen dat ze motion sickness reduceren tot een absoluut minimum? Slechts 1% van de spelers hebben reeds motion sickness ervaren.
Ik ben geen gamer, is deze ervaring iets voor mij?
Ja, 100%! Dit is geen videospel. Het is een intuïtieve ervaring gemaakt voor iedereen, van 12 tot 82 jaar. Als je weet hoe je moet praten, luisteren, rondlopen en objecten kan vastnemen, dan heb je alle vaardigheden om de escape rooms tot een goed eind te brengen. De ervaringen zijn niet gewelddadig en focussen op een samenwerking tussen de verschillende spelers. uitstekend voor gezinnen of vrienden! Perfect voor bedrijfsevenementen!
Is het spel goed voor een teambuilding?
Het is gemaakt voor teams! Je kan niet alleen ontsnappen! Je moet samenwerken en iedereen heeft een rol in te vullen. The key to succes is om te praten,luisteren en samen te werken. En vergeet zeker geen High Five te geven na de ontsnapping!
Ik heb hoogtevrees, zijn deze ervaringen iets voor mij?
Je voeten zullen altijd de vloer aanraken, je bent 100% veilig, maar je hersenen kunnen hier anders over denken. Onze ervaringen kunnen een uitdaging zijn voor mensen die een grote angst hebben voor hoogtes? Maar...het zal je een gelukzalig gevoel geven wanneer je de hindernissen toch overbrugt hebt!